Jednostka Obsługi Oświaty w Kolbudach zaprasza do
wzięcia udziału w przetargu nieograniczonym na:
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KORZYSTANIA Z BASENU
PRZEZ UCZNIÓW ZE SZKÓŁ Z TERENU GMINY KOLBUDY ORAZ DOWOZU UCZNIÓW NA BASEN W
OKRESIE OD 14.09.2015 DO 10.06.2016 ROKU
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
V
|
zamówienia
publicznego
|
|
zawarcia
umowy ramowej
|
|
ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Jednostka
Obsługi Oświaty, ul. Staromłyńska 1, 83-050 Kolbudy, woj. pomorskie, tel. 58
6910524, faks 58 6910529.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
joo.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KORZYSTANIA Z BASENU
PRZEZ UCZNIÓW ZE SZKÓŁ Z TERENU GMINY KOLBUDY ORAZ DOWOZU UCZNIÓW NA BASEN W
OKRESIE OD 14.09.2015 DO 10.06.2016 ROKU.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
świadczenie usług w zakresie korzystania przez uczniów z basenu (ewentualnie
zespołu basenów znajdujących się w jednym miejscu) w którym będą prowadzone
zajęcia z nauki pływania wraz z dostępem do szatni basenowych i urządzeń
sanitarnych. Wykonawca zapewnia dostateczną liczbę urządzeń suszących oraz
wieszaków dla grupy 55 osobowej. Zamówienie obejmuje także dowóz uczniów na
basen ze szkół na terenie Gminy Kolbudy tj. Zespołu Kształcenia Podstawowego i
Gimnazjalnego (ZKPiG) w Kolbudach oraz szkół z miejscowości: Bielkówko,
Lublewo, Pręgowo. Transport dzieci odbywać się będzie na trasie: szkoła - basen
(w obie strony). Ze względu na plany lekcji uczniów, czas przejazdu autobusu w
jedną stronę (z każdej placówki edukacyjnej wymienionej powyżej) nie może być
dłuższy niż 15 minut na trasie: szkoła - basen. Planuje się, że 3 grupy uczniów
dowożone będą na basen/zespół basenów z Kolbud; 2 grupy z Bielkówka, Lublewa,
Kolbud, Pręgowa; 1 grupa z Kolbud; 1 grupa z Kolbud i Bielkówka; 1 grupa z
Kolbud i Pręgowa - w sumie 8 grup korzystających z basenu/zespołu basenów.
Każda z grup będzie liczyła nie więcej niż 55 dzieci. Zamawiający we własnym
zakresie zapewni opiekę nauczycieli/opiekunów. Co do zasady, zajęcia odbywać
się będą w dniach nauki szkolnej, jednakże Zamawiający nie wyklucza możliwości
korzystania z basenu w innych terminach (np. w okresie ferii zimowych). Planuje
się, że zajęcia prowadzone będą w następujących dniach: w okresie od 14
września 2015 roku do 31 maja 2016 roku - wtorek, godzina 16.00-17.00; - środa,
godzina: 15.30 - 16.30; - czwartek, godzina: 15.15-16.15; - piątek, godzina:
16.15-17.15. w okresie od 14 września 2015 roku do 10 czerwca 2016 roku -
poniedziałek, godziny: 12.15-13.15, 13.15-14.15; - wtorek, godzina:
13.20-14.20; - środa, godzina: 13.20-14.20. Zamawiający dopuszcza możliwość
zmian powyższego harmonogramu zajęć - możliwe są także zmiany w zakresie ilości
grup, składu poszczególnych szkół w danej grupie itp. Wszelkie korekty
uzależnione będą od bieżących potrzeb (których nie da się przewidzieć na dzień
dzisiejszy) związanych z planami lekcji uczniów, zaleceniami dyrektorów szkół
itp. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z poszczególnych zajęć.
Wszystkie ewentualne zmiany będą wprowadzane z odpowiednim wyprzedzeniem po
zasięgnięciu opinii Wykonawcy, a Zamawiający będzie dążył do uzgadniania każdej
ewentualnej zmiany z Wykonawcą. W nagłej sytuacji odwołania zajęć w szkole np.
z powodu śnieżycy, zbyt niskich temperatur, klęski żywiołowej, Zamawiający
odwoła zajęcia na basenie bez ponoszenia opłat za te zajęcia. Niniejsze
zamówienie obejmuje zarówno 60-minutowy bezpośredni wstęp na basen, jak i dostęp
do szatni basenowych oraz urządzeń sanitarnych przed i po 60-minutowych
zajęciach w wodzie. W tym czasie basen (kompleks basenów) będzie do wyłącznej
dyspozycji grupy uczniów i ich opiekunów. Temperatura wody w basenie (basenach)
nie może być niższa niż 26 stopni Celsjusza. Basen(y) musi być przystosowany
dla grupy maksymalnie 55 osób jednocześnie z niego korzystających. Ponadto
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Wykonawca zapewni opiekę
ratownika(ów) nad grupą, a Zamawiający we własnym zakresie zapewni organizację
zajęć przez swoich nauczycieli/instruktorów oraz opiekę podczas przewozów.
Zakłada się, że zajęć będzie nie więcej niż 263 h w trakcie trwania umowy.
Zakładana liczba zajęć jest wartością szacunkową. Ilość faktycznie odbytych
zajęć może ulec zmianie, gdyż będzie uzasadniona od bieżących potrzeb
Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu umowy
przy zachowaniu cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w ofercie.
II.1.5)
|
przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających
|
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1, 60.13.00.00-8.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2016.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w postępowaniu nie
wymaga wniesienia wadium.
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III.3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku będzie
oceniane zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku będzie
oceniane zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku będzie
oceniane zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku będzie
oceniane zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Spełnienie warunku będzie
oceniane zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
należy przedłożyć:
- III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- III.4.4) Dokumenty dotyczące
przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W SIWZ
zostały określone szczegółowe informacje dotyczące zakresu oraz formy
oświadczeń lub dokumentów wymienionych w pkt III.4). Zamawiający doprecyzował
informacje jakie te oświadczenia lub dokumenty powinny zawierać, biorąc pod
uwagę takie czynniki jak w szczególności: postawione warunki udziału w
postępowaniu, które muszą być proporcjonalne do wielkości, zakresu oraz stopnia
skomplikowania przedmiotu zamówienia. Pełen wykaz oświadczeń lub dokumentów
jakie musi złożyć Wykonawca wraz z ofertą został określony w SIWZ.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena oraz
inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin płatności - 4
IV.2.2)
|
przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje
się zmiany postanowień umowy, jeżeli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego
lub konieczność wprowadzenia zmian będzie wynikać z okoliczności, których nie
można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wskazane zmiany mogą zostać
wprowadzone jedynie w przypadku, gdy obie strony zgodnie uznają, że
wprowadzenie zmian jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji
zamówienia.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
joo.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Jednostka Obsługi Oświaty w Kolbudach, ul. Staromłyńska 1, 83 - 050 Kolbudy,
pok. Nr 308.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2015 godzina 10:00, miejsce:
Jednostka Obsługi Oświaty w Kolbudach, ul. Staromłyńska 1, 83 - 050 Kolbudy,
pok. Nr 308.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej: Zamówienie
nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający nie zamierza
zawierać umowy ramowej oraz nie zamierza przeprowadzić aukcji elektronicznej
ani dynamicznego systemu zakupów. Dzień zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w
Biuletynie Zamówień Publicznych: 18.08.2015.
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki:
SIWZ:
siwz_na_swiadczenie_uslug_w_zakresie_korzystania_z_basenu_przez_uczniow_ze_szkol_z_terenu_gminy_kolbudy_oraz_dowozu_uczniow_na_basen_w_ok.pdf