logo bip
WCAG WCAG WCAG  

 Biuletyn Informacji Publicznej - Jednostka Obsługi Oświaty

Przetargi
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KORZYSTANIA Z BASENU PRZEZ UCZNIÓW ZE SZKÓŁ Z TERENU GMINY KOLBUDY ORAZ DOWOZU UCZNIÓW NA BASEN W OKRESIE OD 14.09.2015 DO 10.06.2016 ROKU
DOSTAWA BILETÓW UPRAWNIAJĄCYCH UCZNIÓW DO DOJAZDU DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KOLBUDY

Inne Informacje

« Strona główna BIP
Stan spraw
Rejestr zmian
Statystyka
Instrukcja i pomoc
Redakcja Biuletynu
Polityka cookies
Mapa serwisu BIP

Jednostka Obsługi Oświaty w Kolbudach zaprasza do wzięcia udziału w przetargu

: DOSTAWA BILETÓW UPRAWNIAJĄCYCH UCZNIÓW DO DOJAZDU DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KOLBUDY
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego


zawarcia umowy ramowej


ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Obsługi Oświaty, ul. Staromłyńska 1, 83-050 Kolbudy, woj. pomorskie, tel. 58 6910524, faks 58 6910529.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: joo.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA BILETÓW UPRAWNIAJĄCYCH UCZNIÓW DO DOJAZDU DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KOLBUDY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ulgowych biletów miesięcznych uprawniających uczniów do dojazdu do szkół znajdujących się na terenie Gminy Kolbudy, w roku szkolnym 2015/2016. Rozliczanie płatności będzie się odbywało na podstawie ulgowych biletów miesięcznych, które uprawniać będą uczniów do przejazdu środkami komunikacji publicznej tylko w dniach nauki oraz w okresie zajęć w szkołach w trakcie ferii zimowych na trasie: miejscowość zamieszkania - szkoła (i z powrotem). Orientacyjna ilość uczniów dojeżdżających do szkół kształtuje się na poziomie 786 uczniów miesięcznie. Liczba uczniów jest wartością szacunkową, a więc Zamawiający nie może zapewnić realizacji zamówienia w tych ilościach. Liczba faktycznie kupionych biletów miesięcznych na poszczególnych trasach będzie podlegała zmianom, gdyż będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego.

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.98.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca złożył stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie pozostałych oświadczeń lub dokumentów złożonych wraz z ofertą Wykonawcy, Zamawiający oceni wiarygodność oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca złożył stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie pozostałych oświadczeń lub dokumentów złożonych wraz z ofertą Wykonawcy, Zamawiający oceni wiarygodność oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca złożył stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie pozostałych oświadczeń lub dokumentów złożonych wraz z ofertą Wykonawcy, Zamawiający oceni wiarygodność oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca złożył stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie pozostałych oświadczeń lub dokumentów złożonych wraz z ofertą Wykonawcy, Zamawiający oceni wiarygodność oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca złożył stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie pozostałych oświadczeń lub dokumentów złożonych wraz z ofertą Wykonawcy, Zamawiający oceni wiarygodność oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W SIWZ zostały określone szczegółowe informacje dotyczące zakresu oraz formy oświadczeń lub dokumentów wymienionych w pkt III.4). Zamawiający doprecyzował informacje jakie te oświadczenia lub dokumenty powinny zawierać, biorąc pod uwagę takie czynniki jak w szczególności: postawione warunki udziału w postępowaniu, które muszą być proporcjonalne do wielkości, zakresu oraz stopnia skomplikowania przedmiotu zamówienia. Pełen wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie musi złożyć Wykonawca wraz z ofertą został określony w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1. Cena - 96
  • 2. Termin płatności - 4

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunkiem istotnej zmiany umowy jest wystąpienie sytuacji, której Zamawiający nie był w stanie przewidzieć w momencie przygotowywania wzoru umowy, w szczególności: zmiana ogólnej wartości umowy wynikająca z konieczności zakupienia przez Zamawiającego większej od zakładanej ilości biletów w związku z większą od zakładanej liczbą uczniów uczęszczających do szkół.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: joo.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Obsługi Oświaty, 83 - 050 Kolbudy, ul. Staromłyńska 1, pok. nr 308.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Obsługi Oświaty, 83 - 050 Kolbudy, ul. Staromłyńska 1, pok. nr 308.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej oraz nie zamierza przeprowadzić aukcji elektronicznej ani dynamicznego systemu zakupów. Dzień zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 07.08.2015.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Pliki do pobrania:


SIWZ: siwz_na_dostawe_biletow_2015-2016.pdf


Załącznik nr. 1: zalacznik_nr_1_do_opisu_przedmiotu_zamowienia.pdf








 drukuj
Podmiot udostępniający informację:Jednostka Obsługi Oświaty
Informację wprowadził(a) do BIP:Administrator
Data udostępnienia w BIP:2015-08-07
Data ostatniej aktualizacji:2015-08-07

Liczba odsłon: [525934]