Jednostka
Obsługi Oświaty w Kolbudach zaprasza do wzięcia udziału w przetargu
: DOSTAWA
BILETÓW UPRAWNIAJĄCYCH UCZNIÓW DO DOJAZDU DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KOLBUDY
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
V
|
zamówienia
publicznego
|
|
zawarcia
umowy ramowej
|
|
ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Jednostka
Obsługi Oświaty, ul. Staromłyńska 1, 83-050 Kolbudy, woj. pomorskie, tel. 58
6910524, faks 58 6910529.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
joo.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA BILETÓW UPRAWNIAJĄCYCH UCZNIÓW DO DOJAZDU DO
SZKÓŁ Z TERENU GMINY KOLBUDY.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa
ulgowych biletów miesięcznych uprawniających uczniów do dojazdu do szkół
znajdujących się na terenie Gminy Kolbudy, w roku szkolnym 2015/2016.
Rozliczanie płatności będzie się odbywało na podstawie ulgowych biletów
miesięcznych, które uprawniać będą uczniów do przejazdu środkami komunikacji
publicznej tylko w dniach nauki oraz w okresie zajęć w szkołach w trakcie ferii
zimowych na trasie: miejscowość zamieszkania - szkoła (i z powrotem). Orientacyjna
ilość uczniów dojeżdżających do szkół kształtuje się na poziomie 786 uczniów
miesięcznie. Liczba uczniów jest wartością szacunkową, a więc Zamawiający nie
może zapewnić realizacji zamówienia w tych ilościach. Liczba faktycznie
kupionych biletów miesięcznych na poszczególnych trasach będzie podlegała
zmianom, gdyż będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego.
II.1.5)
|
przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających
|
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.98.00.00-0.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga
wniesienia wadium.
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III.3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający sprawdzi czy
Wykonawca złożył stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu. Na podstawie pozostałych oświadczeń lub dokumentów
złożonych wraz z ofertą Wykonawcy, Zamawiający oceni wiarygodność
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający sprawdzi czy
Wykonawca złożył stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu. Na podstawie pozostałych oświadczeń lub dokumentów
złożonych wraz z ofertą Wykonawcy, Zamawiający oceni wiarygodność
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający sprawdzi czy
Wykonawca złożył stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu. Na podstawie pozostałych oświadczeń lub dokumentów
złożonych wraz z ofertą Wykonawcy, Zamawiający oceni wiarygodność
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający sprawdzi czy
Wykonawca złożył stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu. Na podstawie pozostałych oświadczeń lub dokumentów
złożonych wraz z ofertą Wykonawcy, Zamawiający oceni wiarygodność
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający sprawdzi czy
Wykonawca złożył stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu. Na podstawie pozostałych oświadczeń lub dokumentów
złożonych wraz z ofertą Wykonawcy, Zamawiający oceni wiarygodność
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
należy przedłożyć:
- III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- III.4.4) Dokumenty dotyczące
przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W SIWZ
zostały określone szczegółowe informacje dotyczące zakresu oraz formy
oświadczeń lub dokumentów wymienionych w pkt III.4). Zamawiający doprecyzował
informacje jakie te oświadczenia lub dokumenty powinny zawierać, biorąc pod
uwagę takie czynniki jak w szczególności: postawione warunki udziału w
postępowaniu, które muszą być proporcjonalne do wielkości, zakresu oraz stopnia
skomplikowania przedmiotu zamówienia. Pełen wykaz oświadczeń lub dokumentów
jakie musi złożyć Wykonawca wraz z ofertą został określony w SIWZ.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena oraz
inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin płatności - 4
IV.2.2)
|
przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunkiem
istotnej zmiany umowy jest wystąpienie sytuacji, której Zamawiający nie był w
stanie przewidzieć w momencie przygotowywania wzoru umowy, w szczególności:
zmiana ogólnej wartości umowy wynikająca z konieczności zakupienia przez
Zamawiającego większej od zakładanej ilości biletów w związku z większą od
zakładanej liczbą uczniów uczęszczających do szkół.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
joo.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Jednostka Obsługi Oświaty, 83 - 050 Kolbudy, ul. Staromłyńska 1, pok. nr 308.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2015 godzina 10:00, miejsce:
Jednostka Obsługi Oświaty, 83 - 050 Kolbudy, ul. Staromłyńska 1, pok. nr 308.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej: Zamówienie
nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. Zamawiający nie zamierza
zawierać umowy ramowej oraz nie zamierza przeprowadzić aukcji elektronicznej
ani dynamicznego systemu zakupów. Dzień zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w
Biuletynie Zamówień Publicznych: 07.08.2015.
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających
zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania:
SIWZ: siwz_na_dostawe_biletow_2015-2016.pdf
Załącznik nr. 1: zalacznik_nr_1_do_opisu_przedmiotu_zamowienia.pdf